sábado, 28 de julio de 2018

Desfer en "te" i en "me"

I vull dir-te i desfer-ho tot.
Vull desfer-me i desfer-te i que em desfacis.
I desfer-me a sobre i a sota teu.
I que, amb tots els sentits i angles,
siguis tu qui em desfà mentre jo et desfaig a tu.
I que totes les terminacions nervioses
dels teus cincs sentits
sàpiguen que m'estic desfent
i ho emfatitzin
i ho gaudeixin
i treguin l'animalitat i l'equilibri de desfer-me i desfer-te.
Desfent-nos per osmosis i per porositat.
Per freqüències d'exhalacions i inhalacions.
Per pupil·les obertes a foscors mig il·luminades.
Per lliscar en superfícies relliscoses.
Per dibuixar angles de tots els graus
i traçar arcs entre iris brillants i eclipsats.
Vull ser l'espai entre tu i qualsevol verticalitat,
qualsevol horitzontalitat,
enlloc i en tot arreu.
Vull trobar els teus ulls al meu mirall.
Vull trencar-ho tot i apropar-te i dir-t'ho tot
i demanar desfer-te sense dir-te que em desfacis
però anant,
a poc a poc,
desfent-te i desfent-me
mentre tu,
sense adonar-te,
em fas totalment desfer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario